Використовуйте силу самотності у бізнесі

Якщо вам доводиться часто бути на самоті, то пам’ятайте одну річ. Те, що самотність є кращим провісником ранньої смерті, ніж викурювання пачки сигарет на день.

Після повернення з конференції INBOUND у Бостоні 2017 року я ніяк не міг думати ні про що інше, аніж зосередитись на цій вражаючій заяві неймовірної Брене Браун. Самотність може краще передбачити чиюсь ранню смерть, ніж викурювання цілої пачки сигарет щодня! Давайте просто візьмемо паузу на хвилинку, щоб це зрозуміти…

Неймовірно, чи не так? Самотність – це болюча і сильна річ. Як люди, у своїй основі ми маємо вроджену потребу належати одне одному. Це така вимога, що вона фактично може вплинути на тривалість нашого життя.

САМОТНІСТЬ СИЛЬНА

Як сила самотності може позитивно вплинути на ваш бізнес?

Ваші клієнти та потенційні клієнти нічим не відрізняються від інших. Як і ви, вони, швидше за все, потонуть у морі маркетингових і рекламних матеріалів, купи електронних листів і голосових повідомлень без відповіді. Вони просто не мають часу, щоб належним чином переварити таку кількість спілкування.

Як суспільство, ми звертаємося до людей і завжди будемо до них звертатись. Більше, ніж будь-коли раніше. У будь-який момент протягом дня навколо нас відбувається безліч розмов (письмових, ілюстрованих і усних). Цих розмов так багато, що дуже легко просто втратити особистий контакт, потрібний для справжньої розмови та створення справжніх і автентичних професійнтх зв’язків.

ПЕРЕВАГА РОЗШИРЕННЯ МОЖНОСТЕЙ

Ваші клієнти та потенційні клієнти хочуть встановити справжні соціальні зв’язки. Вони хочуть зрозуміти людей, які стоять за продуктами, які вони купують, і щоб вони їх зрозуміли. Вони хочуть працювати з компаніями, до яких вони відчувають себе належними.

Як нагадав Джефф Розенблюм з The Naked Brand аудиторії INBOUND, бренди, які зосереджені на розширенні можливостей людей, перевершують інших у співвідношенні 8 до 1. Чому? Тому що, щоб розширити можливості своєї аудиторії, ви повинні розуміти її. Вам треба підтримувати з нею зв’язок і бути настільки дбайливими, щоб бажати, щоб вони досягли успіху. Ви повинні надати їм якісні продукти та якнайширше охоплення. Ваші пропозиції мають відповідати їхнім потребам, демонструвати розуміння їхніх проблемних точок і відповідати на їхні запитання. Нарешті, ваша аудиторія має бути в змозі знати, що ви будете слухати, що вони можуть покластися на вас і що вони можуть вам довіряти. Знаючи їх так добре, це єдине, що дозволить вам надавати їм цінну послугу.

ЕМОЦІЙНИЙ ФОКУС

Вашій цільовій аудиторії важко почути вас з усім цим комунікаційним «шумом», який існує сьогодні. Як ви маєте передати свої повідомлення?

За словами Розенблюма, ваша тактика потребує переорієнтації: переходу від роботи до встановлення трансакційних відносин і, замість цього, поштовху до розвитку емоційних відносин. Він назвав розширення можливостей вашої аудиторії, покращення життя та створення «бренду пристрасті» як інші ключі.

Формуючи ці емоційні стосунки, ви можете дізнатися про надії, мрії, прагнення та цілі своїх клієнтів і потенційних клієнтів і працювати над тим, щоб наголошувати на них під час кожної взаємодії. Це створює автентичний зв’язок і створює відчуття, що вас повністю розуміють.

Багато людей сьогодні почуваються самотніми серед усього «шуму», який їх оточує. Але немає самотності в тому, щоб їх повністю зрозуміли та підтримали. Це саме те, чого хочуть люди. Настав час використати силу самотності, щоб надихнути вас налагодити зв’язки, створити справжні зв’язки та побудувати структуру бізнесу, яка буде більше схожа на сім’ю, де ваші клієнти та клієнти справді належать.

Оцініть статтю
Здоров'я - це просто!
Використовуйте силу самотності у бізнесі
Антисептик органічний
Як вибрати антисептик для рук