Дуже часто виробники колясок комплектують знімні люльки додатковими кріпленнями, що дозволяє їх використовувати для перевезення немовлят в автомобілі.
Але проблема в тому, що конструкція цих люльок, як правило, не досить міцна, щоб витримати удар під час аварії.
Краш тест британського журналу Which? (Червень 2004), люльки Mamas & Papas Navetta на швидкості 60 км / ч. Її кріплення вирвалося, сама люлька майже розвалилася.
Краш тест британського журналу Which? (Червень 2004) люльки Bebecar Carrycot Tracker. При фронтальному ударі люлька дуже сильно деформувалася, а при бічному практично без опору вдарилася в двері. Дитина в таких ситуаціях отримала би переломи ребер, кінцівок і кісток черепа.
Ще один краштест колясочної автолюльки :
VIDEO
Тому, перш ніж використовувати подібні вироби, слід ознайомитися з результатами відповідних результатів!